Vynova. A journey into Vynova

Feestelijke opening

Vynova vierdde de opening van een nieuwe state-of-the-art productiefaciliteit op hun site in Tessenderlo. Met “A Journey into Vynova” werd de nieuwe fabriek officieel geopend door middel van twee verschillende events. De arcade tent met transparante zeilen werd op de parking van het hoofdkantoor geplaats om een perfect zicht op de nieuwe productie faciliteit te garanderen. Aangezien zout centraal staat in deze fabriek, was zout ook het hoofdelement op het event. Denk aan een zoudtasting, een proefbuisje met zwart Hawaiiaans zout als gift en daarnaast verwerkten we zout in de decoratie en natuurlijk het eten.

Tweedaags evenement

Op dag 1 werden share- en stakeholders, klanten en politici verwelkomd om letterlijk een journey into Vynova te beleven. Zo werden ze uitgenodigd de nieuwe plant te ontdekken en te bezoeken en daarnaast zorgde dit event ervoor dat de gasten Vynova beter leerden kennen. Dat deden we onder andere door de deelnemers mee te nemen op een echte Journey, borden met weetjes sierden de route vanaf de parking tot op het event en ook in de tent werd de Vynova reis verder gezet. Op dag 2 werden interne werknemers uitgenodigd voor een afterwork editie.